Foreword

Assalamu'alaikum. Welcome to this plain, mediocrely designed hut of mine. I love to write, and this is where I write. Things that I write, there might be mistakes in them. I seek refuge in Allah swt for me and you from the harm my writing may bring. Any good from it, may He swt reward me for that and spread the good to others. Any words that appear displeasing to you, don't take it to heart for I don't intend to hurt anyone in any way. Any advices I put forward, may Allah swt give me the taufiq to first act upon them, for they might testify against me in the hereafter. Jazakallah Khair.

Sunday, March 27, 2011

missing out

Assalamu'alaikum...

O yeah..GE is showing it's true colors now. Sekarang tengah sibuk buat lab report GE. Hari Jumaat minggu lepas duduk dalam lab dari pagi sampai ke petang sibuk mempurifikasi DNA kali ke-2, sebab lab hari Khamis tu gagal. Lepas dah bertungkus lumus kerja berjam-jam, bila tiba masa melihat results..tahniah, lab perlu dibuat untuk kali ke-3 kerana results turned out not as expected. Yea..2nd trial failed as well. Ada budak-budak ni yang dah buat sampai 3-4 kali pun tak jadi-jadi lagi..kesian. Lagi tensen..tak dapat keluar minggu ni bersama kawan-kawan yang lain untuk beri laluan kepada GE. Sedang diorang sibuk khuruj fi sabilillah aku sibuk dengan kertas-kertas graph. I'm really missing out on what they are gaining..ruginya. Salah sendiri jugak sebab planning tak betul. Hm..harap ada hikmah disebalik kejadian ini. So..harap juga dapat siapkan lab report secepat mungkin, lepas tu siapkan lab notebook, dan lepas tu get ready untuk exam 1 GE minggu depan. =)